Viimane teave koroonaviiruse COVID-19 ja reisimise kohta

Reisiviited

Koroonaviiruse haigus COVID-19 ja reisimine

Valitsus kuulutas Eestis välja eriolukorra 1. maini ning otsustas koroonaviiruse leviku tõkestamiseks ajutiselt piirata Schengeni sise- ja välispiiri ületamist ning taastada piirikontroll alates 17.03.2020.

Hetkeseis

Valitsus kuulutas Eestis välja eriolukorra 1. maini. Muu hulgas on kehtestatud piiril sanitaarkontrolli. Palun arvestage piiriületusel märgatava lisaajaga.
Eesti taastab ajutiselt piirikontrolli kogu riigipiiril al 17.03.20. Riigipiiri ületamise ajutine piirang kehtib kuni selle piirangu muutmiseni ning selle vajalikkust hinnatakse hiljemalt iga kahe nädala järel. Eestisse saavad endiselt naasta kõik Eestimaa elanikud ning nende lähisugulased.

Jälgi viimast infot:

Reisipiletite ja reisipakettide muutmine ja tühistamine

  • Infot oma reisipiletite ja / või reisipakettide muutmise ja / või tühistamise kohta saate oma Reisieksperdi klienditeenindajalt
  • Teenindame kliente ainult telefoni ja e-posti teel, meie müügibürood on külastajatele ajutiselt suletud
  • Reisieksperdi müügibürood
  • Reisieksperdi kontaktid valdkonniti
  • Reisibroneeringute tagastuste arv on hetkeolukorra tõttu mahukas, palume arvestada ajalise viivitusega, mis tuleneb andmete kontrolli ja teenusepakkujaga suhtlemise vajadusest.
  • Tagastuskanded sooritame 14 tööpäeva jooksul alates tagasimakseavalduse kinnitamisest, mis omakorda võib sõltuda teenusepakkuja reeglitest ja tagasimaksugraafikust. Juhime tähelepanu, et rahalise tagastuse asemel võivad meist sõltumatud teenusepakkujad otsustada jätta reisija nimele üles ettemaksu, mida ta saab hiljem kasutada sama teenuse ostuks.
  • Juhul kui rahaline tagastus on kinnitatud, soovitame see välja võtta Reisieksperdi kinkekaardina . See on kiireim viis tagastuse vormistamiseks.
  • Eriolukorra tõttu ära jäänud pakettreiside muutmine ja tühistamine toimub vastavalt reisikorraldajate poolt kehtestatud reeglitele. Üldjuhul lubavad reisikorraldajad ärajäänud reisi ümberbroneerida sama reisikorraldaja suve- ja talvereiside valikust.
    Ümberbroneerimine peab olema tehtud hiljemalt 30.aprilliks 2020.
    Kui uus reisipakett on kallim kui tühistatud pakett, tuleb kliendil ümberbroneerimisel tasuda hinnavahe.
    Kui klient ei soovi reisi ümber broneerida, saab ta selle tühistada vastavalt reisikorraldaja annulleerimistingimustele, tasudes leppetrahvi.

  • Reisikorraldajad: Novatours peatas kõik reisid kuni 01.05.2020, TEZ Touri väljumised kuni 01.05.2020 on tühistatud, Kidy Tour peatab alates 17. märtsist lennud Hurghadasse, TUI Baltics on tühistanud kõik kevadhooaja Egiptuse reisid. Sihtkohas olevad kliendid tuuakse Eestisse tagasi.
  • Lennufirmad tühistavad märtsis-aprillis kuni 90 % lendudest. Lennud Eestisse on alates 17.03.20 suures osas peatatud.
  • Alates 22.03.20 keelab Soome pendelrände Eesti ja Soome vahel. Tallinna-Stockholmi liinil peatub ajutiselt reisilaevade liiklus alates 15. märtsist, tühistatud on Silja Europa väljumised.
  • USA reisikeeld

    Alates 13.03 on Ameerika Ühendriigid kehtestanud sisenemiskeelu Schengeni alalt pärit reisijatele (sh Eesti kodanikud).
    Täpsem info erandite kohta: Proclamation

    Reisikindlustus: Reisieksperdi ametliku kindlustuspartneri Salva kindlustuse info (26.02.2020)

    Enne reisi
    • Koroonaviiruse ohu tõttu reisi sihtkohariigis reiside tühistamine ei ole Salva Kindlustuse reisitõrke kindlustuse alusel hüvitatud.
    • Kui kindlustatu haigestub Eestis enne reisi koroonaviirusesse ja ei saa reisile minna, siis hüvitab kindlustus reisi ärajäämisel reisi maksumuse (piirmääraks poliisil olev reisitõrke summa).
    • Tervisekindlustuse alusel on koroonaviirusesse haigestumisega seotud kulud kaetud vaid selle hetkeni, mil antud piirkonnas on kuulutatud välja epideemia/pandeemia. Kui inimene otsustab siiski epideemia/pandeemia piirkonda reisida ning ta haigestub seal koroonaviirusesse, ei ole sellega seotud ravikulud enam tervisekindlustuse alusel kaetud. Kindlustus loeb seda enese teadlikuks ohtu asetamiseks.
    • Alates 26.02.2020 ostetud ürituse ärajäämise lisariski kindlustuskaitse kindlustusjuhtumiks ei loeta ning hüvitamisele ei kuulu koroonaviiruse tõttu välisriigis ärajäetud ürituse tõttu tekkinud kahju. Kuni 25.02.2020 ostetud ürituse ärajäämise lisarisk katab ka koroonaviiruse tõttu ürituse ärajäämise.
    Reisi ajal
    • Kui kuulutatakse välja karantiin (ja piirkonda oled reisinud enne, kui piirkond on kuulutatud epideemia/pandeemia piirkonnaks) ja pead jääma sihtkohta kauemaks, siis:
    • – katab Salva Kindlustus lisakulutused hotellile;
    • – vajadusel ka ravile kuni karantiini lõpuni;
    • – uute piletite maksumuse juhul, kui karantiini tõttu lähevad etteostetud tagasireisi piletid kaotsi.
    • Esialgsed kulutused peaksid katma kliendid võimalusel ise ning säilitama kõik tasumist tõendavad dokumendid/arved, siis saab kindlustus need hiljem hüvitada.
    • Tervisekindlustuse alusel on kaetud igasuguse viirushaigestumisega (sh ka koroonaviirusega) seotud ravikulud – taoline haigestumine on alati ootamatu ning seda loetakse kindlustusjuhtumiks.
    • Tervisekindlustuse alusel on koroonaviirusesse haigestumisega seotud kulud kaetud vaid selle hetkeni, mil antud piirkonnas on kuulutatud välja epideemia/pandeemia.
    • Juhul kui kindlustatu juba viibib piirkonnas, kus kuulutatakse välja epideemia/pandeemia, on tervisekindlustuse alusel kaetud ka koroonaviirusega seotud ravikulud ning vajadusel hilisemad lennupiletid.



    Viimati muudetud 25.03.2020 17:22