Kampaaniad - EUROBASKET 2022 - Euroopa meistrivõistlused korvpallis, Milanos 02-08.09

EUROBASKET 2022

Tule ja ela koos sõpradega kaasa 2022 aasta suurimale korvpallisündmusele Euroopas! Aitame Eesti võidule! Tellimine e-post: eurobasket2022@reisiekspert.ee ja lisainfo tel: 6108626


2. septembril 2022 astub Eesti meeste rahvuskoondis Itaalias Milanos Mediolanum Forum lavale, et alustada võitlust Euroopa Meistrivõistlustel. Meie vastased C grupis on kodumeeskond Itaalia, Kreeka eesotsas NBA superstaari Giannis Antetokounmpoga, Horvaatia, Suurbritannia ja Ukraina.
Viimasest EM-ist Lätis on möödas 7 aastat. Selle ajaga on koondis saanud oluliselt uuema näo. Pead on tõstnud uus põlvkond andekaid noori mängijaid, kes põlevad soovist ennast proovile panna Euroopa parimate mängijate vastu!
Viimased kvalifikatsioonimängud Jukka Toijala juhtimisel on loonud sooja suhte koondise liikmete ja fännide vahel. Et meie noor koondis tunneks ennast koduselt, nagu suutsime seda teha 2015. aastal Riias, kutsume kõiki korvpallisõpru meiega ühinema Itaalias.

Reisiekspert ja Eesti Korvpalliliit on loonud fännidele Milanosse reisimise lihtsustamiseks 3 korvpallifänni paketti: Superfänni, Nädalavahetuse- ning Argipäevapaketi.

1899 EUR

SUPERFÄNNI PAKETT 02-08.09.2022 / 7-PÄEVA

Fännipaketiga on võimalik lennata mugavalt charterlennuga Milanosse ja tagasi Tallinna, olla koos teiste koondise fännidega ühes 4*hotellis ja liikuda mängudele mugavalt transfeerbussis ning hõisata kaasa viiele Eesti koondise mängule.

Paketi hind inimese kohta kaheses toas1899 EUR
Paketi hind inimese kohta üheses toas2499 EUR
PAKETT SISALDAB:
-Lennupiletid (Tallinn-Milano-Tallinn)
-Lubatud 5 kg käsipagas + 15 kg äraantav pagas
02.09.2022 Tallinn - Milano 09:05 – 13:00
08.09.2022 Milano – Tallinn 22:00 – 01:50
-5 (viie) mängu piletid
-6 (kuus) ööd kaheses toas Milanos Starhotelsi 4* hotellis, koos hommikusöögiga
- Bussitransfeerid lennujaama, hotelli ja mängusaali vahel

Mängude ajakava
-Eesti vs Itaalia | reede, 2.09 | kell 21:15
-Eesti vs Ukraina | laupäev, 3.09 | kell 17:15
-Eesti vs Horvaatia | esmaspäev, 5.09 | kell 14:15
-Eesti vs Suurbritannia | teisipäev, 6.09 | kell 17:15
-Eesti vs Kreeka | neljapäev, 8.09 | kell 17:15
(3. kategooria piletid Eesti fännitsoonis)

1199 EUR

NÄDALAVAHETUSE PAKETT 02-05.09.2022 / 4-PÄEVA

Fännipaketiga on võimalik lennata mugavalt charterlennuga Milanosse ja tagasi Tallinna, olla koos teiste koondise fännidega ühes 4*hotellis ja liikuda mängudele mugavalt transfeerbussis ning hõisata kaasa kolmele Eesti koondise mängule.

Paketi hind inimese kohta kaheses toas1199 EUR
Paketi hind inimese kohta üheses toas1499 EUR
PAKETT SISALDAB:
-Lennupiletid (Tallinn-Milano-Tallinn)
-Lubatud 5 kg käsipagas + 15 kg äraantav pagas
02.09.2022 Tallinn - Milano 09:05 – 13:00
05.09.2022 Milano – Tallinn 22:00 – 01:50
-3 (kolme) mängu piletid
-3 (kolm) ööd kaheses toas Milanos Starhotelsi 4* hotellis, koos hommikusöögiga
- Bussitransfeerid lennujaama, hotelli ja mängusaali vahel

Mängude ajakava
-Eesti vs Itaalia | reede, 2.09 | kell 21:15
-Eesti vs Ukraina | laupäev, 3.09 | kell 17:15
-Eesti vs Horvaatia | esmaspäev, 5.09 | kell 14:15
(3. kategooria piletid Eesti fännitsoonis)

1199 EUR

ARGIPÄEVA PAKETT 05-08.09.2022 / 4-PÄEVA

Fännipaketiga on võimalik lennata mugavalt charterlennuga Milanosse ja tagasi Tallinna, olla koos teiste koondise fännidega ühes 4*hotellis ja liikuda mängudele mugavalt transfeerbussis ning hõisata kaasa kolmele Eesti koondise mängule.

Paketi hind inimese kohta kaheses toas1199 EUR
Paketi hind inimese kohta üheses toas1499 EUR
PAKETT SISALDAB:
-Lennupiletid (Tallinn-Milano-Tallinn)
-Lubatud 5 kg käsipagas + 15 kg äraantav pagas
05.09.2022 Tallinn - Milano 05:55 – 10:00
08.09.2022 Milano – Tallinn 22:00 – 01:50
-3 (kolme) mängu piletid
-3 (kolm) ööd kaheses toas Milanos Starhotelsi 4* hotellis, koos hommikusöögiga
- Bussitransfeerid lennujaama, hotelli ja mängusaali vahel

Mängude ajakava
-Eesti vs Horvaatia | esmaspäev, 5.09 | kell 14:15
-Eesti vs Suurbritannia | teisipäev, 6.09 | kell 17:15
-Eesti vs Kreeka | neljapäev, 8.09 | kell 17:15
(3. kategooria piletid Eesti fännitsoonis)


INFO JA LISATEENUSED:
- reisikindlustus lisatasu eest
- ainult edasi-tagasi lennupilet 450 EUR, lastele kehtib sama hind v.a laps alla 2.a
- majutusele lisandub igale reisijale Milano linnamaks 5€ öö kohta (v.a nooremad kui 18 aastat)

EUROBASKET 2022 paketi broneerimiseks palume saata reisija täpne nimi, sünniaeg, reisidokumendi andmed, kontakttelefon ja e-posti aadress.

Reisiekspert on Eesti Korvpalliliidu ametlik reisipartner FIBA Eurobasket 2022 raames.


REISIEKSPERDI AS REISITINGIMUSED MILANO 2022 KORVPALLI EM
1. Üldsätted
1.1. Käesolevates reisitingimustes (edaspidi Tingimused) on Reisikorraldajaks Reisieksperdi AS ja Reisijaks Reisikorraldaja poolt korraldataval reisil osaleja.
1.2. Reisiteenuse lepinguks on Reisikorraldaja ja Reisija vahel sõlmitud leping, mille alusel kohustub Reisikorraldaja osutama Reisijale reisiteenuseid ning Reisija kohustub maksma selle eest tasu (edaspidi Reisiteenuse maksumus). Tingimused on Reisiteenuse lepingu lahutamatuks osaks.
1.3. Käesolevates Tingimustes nimetatud reisiteenustena on käsitletavad vaid Reisikorraldaja poolt osutatavad vähemalt kahe eri liiki reisiteenuste kogumid samaks reisiks ehk pakettreisid. Tingimused ei reguleeri Reisikorraldaja poolt pakutavate üksikute reisiteenuste osutamist.
1.4. Reisikorraldajal on õigus kehtestada Tingimuste juurde lisa- ja eritingimusi, mis võivad osaliselt muuta ja/või jätta Tingimused osaliselt kohaldamata. Sellised olukorrad võivad olla eelkõige liinilendudel põhinevate pakettreiside puhul, samuti ühekordselt pakutavate ja/või kindla ajavahemiku kestel reklaamitavate reisiteenuste puhul, eelkõige viimase hetke pakkumised, müügiedendamise kampaaniate raames tehtavad soodus- või eripakkumised.

2. Reisiteenuse lepingu sõlmimine ja jõustumise tagajärjed
2.1. Enne Reisiteenuse lepingu sõlmimist tutvub Reisija Reisikorraldaja või Vahendaja poolt Reisijale tutvumiseks esitatud standardinfo teabelehe, lepingueelse teabe ning Tingimustega.
2.2. Reisiteenuse leping loetakse sõlmituks hetkest, mil Reisija on tasunud Reisiteenuse eest ettemaksu. Kui vastavalt Tingimustele peab Reisija koheselt tasuma kogu Reisiteenuse maksumuse, loetakse Reisiteenuse leping sõlmituks hetkest, mil Reisija on selle vastavalt tasunud.
2.3. Reisiteenuse maksumuse tasumisega (sh ettemaksu tasumisega) kinnitab Reisija, et on tutvunud Reisiteenuse lepingu tingimustega ning nõustub nendega.
2.4. Reisiteenuse lepingu sõlmimise tagajärjel muutub Reisikorraldajale siduvaks kohustus osutada Reisijale valitud reisiteenuseid ning Reisijal tasuda kõik tasumata Reisiteenuse maksed.

3. Reisiteenuse eest tasumine
3.1. Reisi broneerimisel tasutakse ette vähemalt 30% reisi kogumaksumusest.
3.2. Hiljemalt 14. veebruar 2022 tuleb tasuda kogu reisi maksumus.
3.3. Kui Reisija jätab kokkulepitud Reisiteenuse maksumuse (sh ettemaksu) ettenähtud ajaks maksmata, loetakse Reisija tahteavalduseks,et Reisiteenuse lepingut ei sõlmita ning Reisikorraldajal on õigus broneering tühistada.
3.4. Juhul, kui Reisija on tasunud ettemaksu, kuid ei ole tasunud tähtaegselt kogu Reisiteenuse maksumust, on Reisikorraldajal õigus Reisiteenuse lepingust taganeda. Reisikorraldajal on sellisel juhul õigus nõuda reisijalt hüvitist tasutud sissemakse ulatuses vastavalt punktile 5.4.1 ja 5.4.2

4. Reisiteenuste maksumus ja maksumuse suurendamine
4.1. Reisiteenuste maksumusse kuuluvad Reisiteenuse lepingus märgitud teenused. Kui Reisija jätab mõne Reisiteenuste maksumusse kuuluva teenuse kasutamata, ei ole tal õigust nõuda Reisiteenuse maksumuse vähendamist.
4.2. Reisikorraldajal on pärast Reisiteenuse lepingu sõlmimist ja tingimusel, et sellest teavitatakse Reisijat vähemalt 20 kalendripäeva enne reisi algust ette, õigus Reisiteenuste maksumust suurendada juhul, kui:
4.2.1. muutuvad Eesti Vabariigi või reisi sihtkohamaa maksud, lõivud ja teenustasud, tingimusel, et need mõjutavad Reisiteenuste maksumust ning Reisiteenuse maksumust suurendatakse selliste maksude, lõivude ja teenustasude tõusu võrra;
4.2.2. muutuvad veokulud, mis on tingitud kütuse või muude energiaallikate hinna muutumisest;
4.2.3. Reisiteenuse lepingus sisalduvate reisiteenuste osutamisega otseselt mitteseotud kolmandate isikute poolt kehtestatud maksu- või tasumäärade muutus, sealhulgas turismimaksude, maaletulekutasude, sadamate või lennu-jaamade sisse- ja väljasõidutasude muutus;
4.2.4. muutuvad Reisikorraldaja poolt reisiteenuste eest tasumise suhtes kohaldatavate valuutade vahetuskursid.
4.3. Reisiteenuse maksumuse suurendamisel võetakse aluseks Reisiteenuse lepingu järgne Reisiteenuse maksumus, millele liidetakse Tingimuste punktis 4.2. nimetatud teenuste ja/või maksude suurenemine ja/või vahetuskursi muutumine osas, mida ei ole eelnevalt arvestatud Reisiteenuste maksumusse.
4.4. Juhul, kui punktis 4.2 toodud asjaolud annavad alust Reisiteenuse maksumuse vähendamiseks, on Reisijal õigus alandada seda ulatuses, mis vastab punktis 4.2 toodud kulude vähenemisele pärast Reisiteenuse lepingu sõlmimist, kuid enne pakettreisi algust. Välja makstavast summast võib Reisikorraldaja maha arvata Reisiteenuse maksumuse vähendamise ja väljamaksetega seotud tegelikud halduskulud.
4.5. Reisija on kohustatud viivitamatult pärast Reisikorraldajalt Tingimuste punktis 4.2. nimetatud teate saamist tasuma Reisikorraldajale Reisiteenuse maksumuse suurendamise järgse hinna.
4.6. Kui Reisiteenuse maksumust suurendatakse pärast Reisiteenuse lepingu sõlmimist enam kui 10% võrra, on Reisijal õigus Reisiteenuse lepingust taganeda. Reisija peab Reisikorraldajat teavitama Reisiteenuse lepingust taganemisest 2 tööpäeva jooksul Reisiteenuse maksumuse suurendamise teate kättesaamisest. Teade, mis edastati elektroonilisel teel, loetakse kätte saaduks teate välja saatmisele järgneval päeval.
4.7. Kui Reisija Reisiteenuse lepingust taganeb, võib ta võtta vastu sama või kõrgema kvaliteediga asenduspakettreisi, kui Reisikorraldaja seda pakub.

5. Reisiteenusest taganemine või reisiteenuse muutmine
5.1. Reisija võib enne reisi algust Reisiteenuse lepingust igal ajal taganeda, arvestades punktis 5.4 toodud hüvitise määrasid.
5.2. Lisaks Tingimuste punktis 4.6 sätestatule on Reisijal enne reisi toimumist õigus Reisikorraldajale mõistlikku hüvitist maksmata Reisiteenuse lepingust taganeda juhul, kui sihtkohas või selle vahetus läheduses esinevad vältimatud ja erakorralised asjaolud, mis mõjutavad olulisel määral pakettreisi teenuse osutamist või reisijate vedu sihtkohta, kuid sellisel juhul puudub Reisijal õigus saada Reisikorraldajalt mis tahes täiendavat hüvitust tulenevalt ärajäänud reisist.
5.3. Reisijal on Tingimuste punktis 5.2. nimetatud põhjuse ilmnemisel õigus Reisiteenuse lepingust taganemise asemel nõuda reisiteenuste asendamist vähemalt samasuguse maksumusega reisiteenustega. Juhul, kui see osutub võimatuks, on Reisijal õigus nõuda reisiteenuste asendamist väiksema maksumusega reisiteenustega ja enammakstud summa tagastamist.
5.4. Reisija poolsel Reisiteenuse lepingust taganemisel muudel Tingimustes nimetamata juhtudel kohustub Reisija tasuma Reisikorraldajale hüvitist alljärgnevas suuruses:
5.4.1. 30% reisiteenuste maksumusest juhul, kui taganemine toimub enne 14.02.2022
5.4.2. 100% reisiteenuste maksumusest juhul, kui taganemisne toimub pärast 15.02.2022
5.5. Reisija poolseks Reisiteenuse lepingust taganemiseks loetakse ka juhtumit, mille kohaselt ei ole Reisija, ilma eelnevat taganemise avaldust esitamata, ilmunud ettenähtud ajal reisi alguspunkti ja/või Reisija ei saa reisi alustada puuduvate või nõuetele mittevastavate reisidokumentide tõttu. Sellisel juhul kohaldub vastavalt Tingimuste punktis 5.4. sätestatu.
5.6. Reisiteenuse lepingu muutmisel Tingimustes nimetamata juhtudel Reisija poolt kohustub Reisija hüvitama Reisikorraldajale kõik muutmisega seonduvad kulud, mille ulatuse ja tasumise tähtajad teatab Reisikorraldaja Reisijale hiljemalt 3 päeva jooksul arvates vastavasisulise teate saamisest.
5.7. Võimalikest reisitõrgetest tulenevate kahjude hüvitamiseks soovitab Reisikorraldaja sõlmida reisikatkemiskindlustuse.
5.8. Reisikorraldajal on õigus reis ära jätta juhul, kui reisi toimuva tšarterlennu kohtade arvust on täidetud vähem kui 80%, teavitades reisijat reisi ära jätmisest vähemalt 30 päeva enne reisi algust. Sellisel juhul on reisijal õigus nõuda reisiteenuse asendamist vähemalt samasuguse maksumusega reisiteenusega või reisiteenuse maksumuse tagastamist.

6. Reisija kohustused ja vastutus
6.1. Reisija on kohustatud:
6.1.1. tutvuma käesolevate Tingimustega ning hotellide ja pakutavate teenuste kohta käiva üldinformatsiooni ja olulise teabega
6.1.2. reisidokumentide kättesaamisel kontrollima koheselt nende vastavust tema poolt soovituga ning võimalike ebatäpsuste ilmnemisel teavitama nendest viivitamatult Vahendajat või Reisikorraldajat;
6.1.3. reisi kestel järgima hotellide ja transpordivahendite sisekorraeeskirju ning reisi sihtriigi ametivõimude ettekirjutisi;
6.1.4. oma käitumisega mitte häirima kaasreisijaid. Vastasel korral võidakse Reisijat reisile mitte lubada või reisilt kõrvaldada ja tal ei ole õigust Reisiteenuste maksumuse tagasisaamisele.
6.2. Reisija vastutab:
6.2.1. kahju eest, mida tema tahtlik või vähemalt hooletu tegevus või tegevusetus põhjustab Reisikorraldajale, kaasreisijatele või kolmandatele isikutele;
6.2.2. reisikindlustuse hankimise, olemasolu ja kehtivuse eest;
6.2.3. oma reisidokumentide korrasoleku eest. Reisija kohustub kontrollima oma passi vm reisidokumentide vastavust nõuetele.
6.3. Juhul, kui Reisijale ei väljastata reisi sihtriiki või sinna jõudmiseks läbivatesse riikidesse viisat või ei lubata teda nimetatud riikidesse siseneda, kannab Reisija kõik enda tagasitulekuga seonduvad kulud ning Reisija ei oma õigust nõuda Reisikorraldajalt kasutamata Reisiteenuste maksumuse tagastamist.
6.4. Kui alaealine Reisija reisib ilma hooldusõigusliku isiku või muu õigustatud isikuta majutust sisaldava reisiga, kohustub Reisiteenuse lepingu sõlminud isik teavitama Reisikorraldajat võimalustest, kuidas Reisikorraldaja saab vahetu ühenduse reisil viibiva alaealise või isikuga, kes sihtkohas alaealise eest vastutab.
6.5. Reisija vastutab täielikult ja hoolitseb selle eest, et tal on olemas kõik COVID-19 tõendid ja vajadusel tehtud testid, mida riiki sisenemisel küsitakse. Testi või tõendi mitteomamisel riiki mittelubamisel kohaldub 6.3.

7. Reisiteenuse lepingu üleandmine
7.1. Kuni reisi alguseni võib Reisija anda oma Reisiteenuse lepingust tulenevad õigused ja kohustused üle teisele isikule, kes vastab kõigile reisil osalemiseks vajalikele tingimustele. Reisija peab teatama Reisikorraldajale e-kirja teel Reisiteenuse lepingu üleandmisest vähemalt 14 päeva enne reisi algust ja Reisikorraldaja peab andma nõusoleku lepingu muutmiseks. Reisiteenuse lepingu üle andmine vähem kui 14 päeva enne reisi algust on lubatud vaid Reisikorraldaja eelneval kirjalikul nõusolekul.
7.2. Reisikorraldajal on õigus nõuda mõistlikku hüvitist Reisiteenuse lepingu üleandmise vormistamiseks. Hüvitis tuleneb Reisiteenuse lepingu üleandmise korraldamisega seotud kuludest (punkt 7.3), aga ka võimalike broneeringute ja lepingute lõpetamisest tegelike teenuseosutajatega ja uute lepingute sõlmimisest ning andmete muutmisest.
7.3. Reisija hüvitab Reisikorraldajale reisi ettevalmistamise ja korraldamisega seotud kulud (bürookulud) summas:
7.3.1. 120 eurot inimese kohta juhul, kui muutmise hetkel on reisi alguseni jäänud rohkem kui 30 kalendripäeva;
7.3.2. 180 eurot inimese kohta juhul, kui muutmise hetkel on reisi alguseni jäänud 30 kuni 7 kalendripäeva.
7.4. Reisiteenuse lepingu ülevõtnud isik ja üleandja vastutavad veel tasumata Reisiteenuse maksumuse ja Reisiteenuse lepingu ülevõtmisega tekkivate võimalike lisatasude, lõivude ja muude kulude maksmise eest solidaarselt.
7.6. Reisikorraldaja muudab Reisiteenuse lepingut üksnes käesolevas peatükis sätestatud alusel ja korras ning kui Reisikorraldaja põhjendatult Reisiteenuse lepingu muutmisest keeldub, võib Reisija Reisiteenuse lepingust taganeda punkti 5.1 alusel.

8. Reisikorraldaja vastutus
8.1. Reisikorraldaja vastutab reisiteenuste osutamise eest Reisija ees, sõltumata sellest, kas lepingulised kohustused peab täitma tema ise või keegi teine.
8.2. Reisikorraldaja annab raskustesse sattunud Reisijale viivitamata asjakohast abi, eelkõige:
8.2.1. annab asjakohast teavet tervishoiuteenuste, kohalike ametiasutuste ja konsulaarabi kohta;
8.2.2. aitab Reisijat sidepidamisel ja alternatiivsete reisivõimaluste leidmisel.
8.3. Reisikorraldaja võib sellise abi eest nõuda Reisijalt tegelikult kantud mõistlike kulude hüvitamist, kui raskus on põhjustatud Reisija tahtluse või raske hooletuse tõttu.
8.4. Reisikorraldaja ei vastuta seadusega maksimaalses lubatud ulatuses:
8.4.1. vääramatu jõu tagajärjel (eelkõige loodusõnnetused, poliitilised vahejuhtumid, streigid vms.) tekkinud kahju eest;
8.4.2. Reisija enda tegevusest või tegevusetusest põhjustatud kahju eest;
8.4.3. Reisija haigestumise, kuriteo ohvriks langemise või muu Reisijaga juhtunud õnnetuse tagajärjel tekkinud kahju eest. Sellisel juhul kohustub Reisikorraldaja osutama Reisijale sellega kaasnevas asjaajamises igakülgset abi vastavalt Tingimuste punktile 8.2;
8.4.4. Reisija poolt valitud hotellis ja/või reisi kestel kasutatavate transpordivahendites toimuvate tehniliste rikete eest, samuti hotellipersonali või transpordivahendite juhtide süülise käitumisega tekitatud kahjude eest;
8.4.5. juhtudel, mil Reisikorraldaja vastutus on piiratud rahvusvaheliste konventsioonidega.
8.5. Reisikorraldaja vastutus on piiratud kuni Reisiteenuse maksumuse kolmekordse suuruseni, v.a. Reisija surma põhjustamise, talle kehavigastuste tekitamise või tema tervise kahjustamise eest.

9. Reisikorraldaja õigus teha reisis muudatusi
9.1. Kui Reisikorraldaja ei saa temast sõltumatutel asjaoludel reisi reisikirjelduses esitatud kujul teostada, on tal õigus muuta Reisiteenuse lepingu tingimusi, sh vahetada hotelli või sõiduvahendit, muuta ajakava või teha reisis muid väheolulisi muudatusi, tingimusel, et reisi kvaliteet ja iseloom sellest oluliselt ei muutu. Muutustest teavitab Reisikorraldaja Reisijaid viivitamatult.
9.2. Muudatuse mittesobimisel tuleb teavitada sellest Reisikorraldajat kirjalikult Reisikorraldaja poolt antud tähtaja jooksul, kuid tähtaja puudumisel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul alates muudatusest teavitamisest. Mitteteavitamise korral loetakse, et Reisija on muudatusi aktsepteerinud.

10. Reisikorraldaja õigus reis ära jätta
10.1. Reisikorraldajal on õigus reis ära jätta juhul, kui:
10.1.1. reisi sihtkohta toimuva (tšarter)lennu kohtade arvust on täidetud vähem kui 80% Reisikorraldaja teavitab Reisijat reisi ära jätmisest vähemalt 30 päeva enne reisi algust;
10.1.2. vedaja, kes teostab Reisijate kohaletoomist ja tagasitoimetamist sihtkohast, tühistab oma lennud selliselt, et neid ei ole võimalik asendada;
10.1.3. Reisikorraldaja ei saa Reisiteenuse lepingut täita vältimatute ja erakorraliste asjaolude tõttu ning ta teavitab Reisijat sellest enne Reisiteenuse osutamise algust viivitamatult.
10.2. Juhul, kui reis on jäetud ära Tingimuste punktis 10.1 toodud asjaolude tõttu, on Reisijal õigus nõuda Reisiteenuse maksumuse tagastamist. Reisikorraldaja võib Reisijale pakkuda reisiteenuse asendamist vähemalt samasuguse maksumusega reisiteenusega. Juhul, kui see osutub võimatuks, on Reisijal õigus nõuda reisiteenuse asendamist väiksema maksumusega reisiteenusega ja enammakstud summa tagastamist või taganeda Reisiteenuse lepingust.

11. Puudused reisikorralduses ja nendest teatamine
11.1. Puuduseks reisikorralduses loetakse reisiteenuse mittevastavust esitatud reisikirjeldusele.
11.2. Puuduseks reisikorralduses ei või pidada:
11.2.1. reisi kui terviku seisukohalt väheolulisi muutusi või ilmnevaid asjaolusid, mille tekkimist on võimalik eeldada arvestades reisi sihtkohta, sh kultuurilisi eripärasid ja iseloomu;
11.2.2. sihtkohta ja/või sihtkohast väljuva lennu aja muutumist kui sellega kaasneb reisi kogukestvuse muutus rohkem kui 8 tunni võrra võrreldes esialgselt kokkulepituga ja Reisikorraldaja on sellistest muudatustes teavitanud Reisijat vähemalt 14 päeva ette;
11.2.3. hotelli või hotellitoa vahetumist vahetult enne väljasõitu või reisi ajal, kui põhjuseks on hotellide ülebroneerimine, mis ei ole tingitud Reisikorraldajast ning tingimusel, et Reisikorraldaja asendab Reisija poolt väljavalitud hotelli samaväärse hotelliga või toa samaväärse toaga;
11.2.4. Reisija poolt väljavalitud hotelli ja selles pakutavate teenuste mittevastavust Reisija ootustele. Nimetatud põhjusel toimuva hotelli vahetamisega seotud lisakulud kannab Reisija;
11.2.5. vahetult enne väljasõitu või reisi ajal hotellis või selle vahetus läheduses alanud ehitustöid;
11.2.6. puuduseid teenuste osutamisel, milliste olemasolust või võimalikust esinemisest on Reisijat teavitatud enne Reisiteenuse lepingu sõlmimist.
11.3. Reisija on kohustatud viivitamatult ja kirjalikult teavitama Reisikorraldajat (eelkõige Reisikorraldaja esindajaid sihtkohas) või Vahendajat esinevatest puudustest või pretensioonidest reisikorralduse kohta. Puudustest teatamata jätmisel ei saa Reisija võimalike kahjunõuete esitamisel hilisemalt nendele tugineda.
11.4. Kui pretensioon rahuldatakse ja tekitatud kahju hüvitatakse sihtkohas, ei ole Reisijal õigust nõuda teistkordset hüvitamist või puudusega teenuse maksumuse alandamist Eesti Vabariigis. Kahju hüvitatakse või puudusega teenuse maksumus alandatakse proportsionaalselt puuduse olulisust ja puudusega teenuse maksumust arvestades.
11.5. Kui pretensioonile lahenduse leidmine sihtkohas osutub võimatuks, on Reisijal hiljemalt 10 päeva jooksul pärast Reisija naasmist esitada Reisikorraldajal kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis pretensioon. Ühtlasi tuleb nimetatud tähtaja jooksul esitada mistahes nõudmised ja avaldused, pretensioonile tuleb lisada nõude aluseks olevad dokumendid.
11.6. Reisikorraldaja ei vastuta Reisija pagasi vedamise ja säilimise eest. Võimalike kahjude vältimiseks on seetõttu soovitatav sõlmida kindlustusandjaga pagasikindlustuse leping.

12. Erimeelsuste lahendamine
12.1. Reisitingimuste tõlgendamisest tulenevad erimeelsused püütakse lahendada eelkõige Reisikorraldaja ja Reisija vaheliste läbirääkimiste teel. Kui vaidlust erimeelsust ei õnnestu lahendada läbirääkimiste teel, on tarbijal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse aadressil Endla 10a, Tallinn 10142; e-post info@ttja.ee.
12.2. Piiriüleste vaidluste puhul võib tarbija kasutada internetipõhist vaidluste lahendamise platvormi aadressil http://ec.europa.eu/odr.
12.3. Vaidlused, mida ei õnnestu lahendada kohtuvälisel teel, lahendatakse lahendatakse vaidlus tarbija elukohajärgses kohtus.

13. Isikuandmed
13.1. Reisikorraldaja töötleb Reisija isikuandmeid Reisiteenuse lepingu täitmiseks vastavalt Reisikorraldaja andmete töötlemise tingimustele. Privaatsustingimustest saad lähemalt lugeda siit.

Märkused
Näidatud üldhind kehtib "hind alates põhimõttel". Tegemist on soodsaima teadaoleva hinnaga antud sihtkoha või hotelli jaoks. Kõiki hinnavariante palun küsige meie klienditeenindajalt.

Täiendav teave tingimuste kohta on kirjas meie lehel juhend ja tingimused
Tervise ja ohutusega seotud lisateave
Oleme teinud endast oleneva, et eelpool toodud viited oleks õiged, kuid me ei saa vastutada kui nende väliste saitide haldajad on aadresse muutnud ning muutused ei ole siin kajastatud; samuti ei vastuta me nendes saitides kuvatud teabe õigsuse eest.

Lisateave
Seotud riigid: Itaalia
Seotud sihtkohad: Itaalia, Milano
Tellimisvorm